مورينيو و آخرين وضعيت رئال مادريد
نوشته شده توسط : مهدی

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد در نشست خبري اعلام کرد که آربلوا به بازيکن فيکس تيم تبديل شده و اين مساله هيچ ارتباطي به محروميت سرخيو راموس ندارد.


 

  سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد در نشست کادر فني با رسانه‌هاي اسپانيايي به تشريح وضعيت تيمش پرداخت.

مورينيو در اين نشست ابتدا به آسيب ديدگي هيگوآين اشاره کرد و گفت: در آغاز فصل گفتم که حضور تنها دو مهاجم روي نيمکت کار را براي من دشوار مي کند. اکنون شرايط بدتر شده و هيگوآين را هم به دليل آسيب ديدگي در اختيار ندارم و اگر بنزما مصدوم شود،‌ مهاجمي ندارم به ميدان بفرستم.

مورينيو درباره‌ي استفاده از بنزما گفت: واقعا نمي دانم بايد چه کار کنم و چه تصميمي بگيرم، از يک طرف بنزما در ديدار با اوسر هت تريک کرد و منطق حکم مي کند که به او بازي بدهم، از طرف ديگر اگر به او بازي بدهم و آسيب ببيند چه کسي را جاي او به زمين بفرستم؟

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد درباره‌ي وضعيت کاکا که اين روزها دوران نقاهت را پشت سر مي گذارد، گفت: فکر مي کنم کاکا برنامه‌هاي درماني را طبق موعد مقرر پشت سر مي گذارد و در آغاز سال ميلادي جديد به تيم ملحق خواهد شد. البته من با آسيب ديدگي‌ها مشکلي ندارم. الان که هيگوآين آسيب ديده گريه زاري راه نمي اندازم، همچنان که شش ماه کاکا را در اختيار نداشتم و عزا نگرفتم.

مورينيو در ادامه جملاتي هم براي راموس داشت: آربلوا با عملکرد فوق العاده‌اي که داشته جايگاهش را در تيم به دست آورده و اين ارتباطي با محروميت راموس ندارد و راموس حتي پس از پايان محروميتش هم براي به دست آوردن جايگاهش در تيم تلاش کند.

سرمربي پرتغالي کهکشاني‌ها لارسن، داور سوئدي که اخيرا رونالدو را به فريب داوران متهم کرده بود، را بي پاسخ نگذاشت و گفت: او داور زرنگي است و به خوبي مي داند از چه راهي بايد خودش را مطرح کند. او داوري معمولي است که پس از پايان دوران قضاوتش به کار خود پايان خواهد داد و شناخته نخواهد شد،‌اما با اين کارها قصد دارد عکسش را روي صفحه‌ي اول روزنامه‌ها و مجلات جا دهد.

 
 





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: